Onsdag

Nu börjar jag fan bli trött, haha.. Ska göra lite te sen fortsätta kolla på Grey's Anatomy, superbra ;D Har varit hemma idag och inte gjort ett skit, skulle egenligen dra ut nu ikväll för att träffa min älskling. Men ingen av oss hade någon ork, hihi. Imorgon blir det skola, har tröttnat på att vara hemma hela tiden. Hahah, men man får försöka hålla ut nu tills sommarlovet. Om prick 2 veckor har vi lov. Yeey, så jävla nice! :) After school imorgon, ska jag träffa älsklingen. Drar kanske på Crazy night, får se.
Ni får fortsätta att läsa min blogg, jag vet att jag suger på att blogga ibland. Men håller på att bättra mig, men nu när det snart är lov så kommer jag inte blogga varje dag, men ska komma med massa inlägg tills dess. Bloggar såklart imorgon. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0