Måndag

Hello everyone!
Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft något internet på 2 veckor. Och eftersom att jag inte har bloggat på så lång tid, så hade jag tänkt att berätta vad jag har haft för mig. Ska försöka få med allt, men har lite segt minne. Anyway, I förr förra helgen (24-26 april) hade jag det toppen, fredagen spenderade jag med Evelina. Vi var i stan, gick runt i butiker sen åt vi på donken. Därpå lördagen träffade jag Jessica, vi gick till centrum och gårn. Sen hem till henne och åt. Efter det kom Robin och hämtade oss, åkte runt lite. Sen ner till barnsjön, då det var dags för krök. Och mer om vad som hände under den kvällen, tänker jag inte ta upp här på bloggen. Så det får ni ta reda på själva! Söndagen var jag ganska bakis, men ändå så tvingade min mamma mig att följa med till Katri och Ove, var nämligen bjudna på middag hos de. Men vi hade det mysigt fastän jag inte mådde så bra. :) Från måndag-onsdag var helt vanliga dagar, alltså kompisar för det mesta sen lite plugg och sånt. Torsdagen den 30 april var det ju valborg, så vid 7 drog jag till alléplan för att möta Josephine. Vi gick hem till henne för att göra oss iordning, sen var det dags för utgång. Vi drog först till fornudden, och där träffade man massa folk. Och senare vid halv elva, så skulle vi egentligen på krök hos Jonte, men pallade inte dra dit, så vi stannade kvar i fornudden ett tag till. När klockan var kvart i tolv, ringde Fredrik till Josephine, skulle nämligen möta han och hans polare nere vid lampaffären uppe på alléplan för att hämta dricka och cigg. När vi hade hämtat de, så drog vi på krök hos nån killkompis till Josephine. Sen när man var påväg hem, ringer Tapo mig. Och säger massa skit, och ja han var full. Han ville att jag skulle komma på krök hos Jonte osv, men var onykter så visste inte hur jag skulle komma dit och vart man åkte för att komma dit. Så det blev aldrig av, när jag kom hem däcka jag direkt. Fredagen dan efter valborg, hade jag tydligen lovat att jag skulle träffa Jonte. Egentligen hade jag ingen ork eller lust alls, men träffade honom iallafall. Han och Vickoz kom och mötte mig vid backen i barnsjön. Vi gick ner dit, stod och snacka lite. Sen kom Thomas, Jonas, lillmackan, Dalle, Alex, och nån annan kille som jag inte kommer ihåg vad han heter ;D Senare vid halv tolv drog jag hem. På lördagen och söndagen var jag bara hemma och chilla. I måndags var det skola, sen var jag i stan med Julia, och i tisdags efter skolan åkte jag hem till Julia för att plugga. Hade no-prov i torsdags, gick superbra. Btw, efter skolan i torsdags var jag och tog piercing i naveln. Grymt snyggt! I fredags var jag tvungen att komma hem direkt efter skolan, för att packa. Har ju varit i Skåne hela helgen, kom hem sent inatt. Helt sjukt vad det tog lång tid att komma dit och hem. Men hade de jätte kul, när vi kom dit gick vi till hotellet först. Sen åkte vi runt lite för att kolla hur allting var i Skåne, åkte till Sveriges näst största sjö, vättern. Hahah jävligt stort, sen åkte vi till Östersund eller vet inte om det hette Östersjön, haha det ligger iallafall i Skåne och det är jäääättte mysigt! Hihi (a) Juste, vi åkte till Skåne för att min duktiga lillasyster Linnéa skulle ha tävling där, men det var på söndagen. Och tyvärr så kom vi Tyresö gymnastiken inte vidare, men det var en av sveriges största tävling. Så ganska svårt var det, eftersom att väldigt många var bättre än vissa andra på olika saker. Men iallafall vi åt på restaurang, sen åkte vi tillbaka till hotellet, somnade typ direkt ;P På söndagen fick vi gå upp vid sju, för vid 9 skulle vi vara på tävlingen. Och eftersom att tävlingen slutade ganska sent så fick vi checka ut efter frukosten. Vi åkte till tävlingen, sen hem. När vi var påväg hem så stannade vi vid ett jätte stort flygplan, med bara godis i. Självklart passade vi på att köpa, eftersom att det var 3.90 kg eller hg nånting sånt. Hahahah!! Vi åt på donken när vi kom hem, för alla andra matställena var stängda. Sen när vi kom hem gick vi och la oss direkt, hur skönt som helst. Och idag har jag varit hemma från skolan, kollat på film, ätit godis o lite sånt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver förmodligen mer ikväll annars får det bli imorgon. Många Pussar

    
(Klickbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0