Dåligtdåligt

Hello people. Sorry för ännu en till dålig uppdatering, har varit ganska upptagen kan man säga! Men nu, i'm back :) Haha, ja vart ska jag börja. Ähm, kanske kan börja med att berätta vad jag har gjort nu de senaste dagarna. I onsdags efter skolan åkte jag till daaaadii, hade mysdag ! Sov över där till torsdag morgon, sen tog jag bussen hem. När jag kom hem fick jag flipp på min mamma, för jag hade glömt min mobil hos en kompis. Och mamma har spärrat mobilsamtal på hem telen, så jag frågade om jag fick låna hennes mobil. Men nejnej, så jag letade efter hennes hemnr, och till slut hittade jag det. Efter jag hade ringt henne, fixade jag mig lite smått. Skulle möta henne vid halv två, vi drog hem till mig. Chilla lite, sen träffade vi hennes lover. De hade det mysigt, medans jag fick stå och göra ingenting, haha ;d Nejmen vi gick till ringen för att köpa cigg, sen pallade jag inte vara kvar. Så tog bussen till korriander, och där träffade jag min älskling Jonte. På kvällen träffade jag Evelina igen, kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde (?)
Sen igår var jag med Evelina, haha mycket Evelina det blev :) hon sov över hos mig. Hahah vi hade tvättstugan från 12-15, efter det tog jag en dusch. Sen gjorde vi oss iordning, drog ut mot kvällen, träffade hennes "på G kille" Filip.. Hade det nice, vi palla inte vara ute. Så vi gick och hyrde en film och köpte lite gott. (a) När vi kom hem till henne, ringde min pojkvän. Snackade lite, han är så gullig (a) Men eftersom att Evelina satt bredvid mig och väntade på att jag skulle prata klart, så retades jag lite med henne med att fortsätta snacka. Så kul när hon blir irriterad, haha efter 10 min la jag faktiskt på, måste ju vara lite social. Vi kollade på film, sen var vi så jävla trötta så vi somnade. Hihih, Evelina väckte mig vid halv sex pga att filip ringde henne för att han ville träffas. Så hon gick upp fixade sig snabbt sen drog hon ut för att möta honom uppe på allé, och jag somnade om. Men typ 1 min innan de kom, så ringde hon mig och sa att jag skulle gå upp, blev fett lack. Hade inte sovit nånting den natten. Men jag gick upp, satte på mig ett par skjorts och ett linne. Pallade inte tvätta bort mitt smink dan innan så såg ut som en panda. Men de skitsamma, behöver inte vara fin för någon jag inte gillar som mer än en vän, hahah.. Vi satte på en film, dagboken :) Superbra! Fast Filip verkade inte vara så intresserad på att kolla, eftersom att han somnade innan vi ens hade kommit halvägs ;P När den var slut, satt vi bara och snackade om en massa skit. Sen drog han hem. 
Nu ska jag gå ut och ta en cigg, skriver mer imorgon. För ikväll blir det utgång. Pussar

Kommentarer
Postat av: BoomShackalack

Har inte din mamma sagt att det är farligt att röka...hahaha



2009-06-01 @ 08:30:02
Postat av: Emma

Haha, jag gör väl vad jag vill. :)

2009-06-02 @ 11:58:36
URL: http://lindellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0