Yeah..

Hej sötnosar! Idag ska man ju ställa fram klockan 1 timma, men har inte hunnit med det än. Hihih, och det gör man ju för att sommartiden börjar. Men det kommer bara mer och mer snö -.- Och det är kallt som fan ute. Men man får hoppas att det snart blir varmt och snön går bort. 
Juste, såg ni matchen igår? ;D Man är ju besviken på att Zlatan inte var med.. Men min andra favorit var iallafall med (: Cristiano ronaldo, fast självklart i fel lag. Men han är bara för snygg (a) ! Nog med det, jag har faktiskt ingen speciell plan för vad som ska hända idag, men får försöka hitta på något kul. Snart ska jag ialf hoppa in i duschen ;) Och nästa vecka kommer jag börja med "Veckans sötnos".  Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0