It's friday!

Hej alla söta bloggläsare. Idag skulle jag egentligen till skolan, men orkade inte gå upp ur sängen (a) Så sa till mamma att jag hade ont i huvudet, och självklart gick hon på det. Så lättlurad som hon är.. Tihih ;d Jag vaknade igen vid halv två, gick upp och keekade frukost. Sen satte jag mig framför tv:n. Vid 6 ringde min syrra Anna, hon frågade vad jag skulle ha ifrån donken. Jag tog lilla menyn + en extra cheeseburgare, var inte så jätte hungrig. Brukar inte äta mycket annars heller, menmen.. Nu sitter jag och har precis påbörjat med mitt första inlägg :) Ska egentligen vara på fest nu i älvsjö. Men håller på att bli sjuk igen.. Så ikväll ska jag nog bara chilla lite, kanske sätta på en film eller något (?) Kul att man är sjuk på en fredag liksom -.- Aja, man får väl försöka att roa sig själv! Btw, här kommer det lite bilder (; Enjoy!
Men nu ska jag nog ta en kvällsmacka och något att dricka till. Skriver förmodligen lite senare ikväll! Ciao








Bild 1. Jag
Bild 2. Anna syster
Bild 3. Paula bästavän

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ser fram imot att läsa här! :)<3

2009-03-27 @ 22:40:26
URL: http://www.fashionladys.devote.se
Postat av: Paula

sötnos <3

2009-03-28 @ 12:51:23
Postat av: Emma Lindell

Hihi :)

2009-03-29 @ 20:07:08
URL: http://lindellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0