So true

När en tjej är tyst
Så rullar det med miljoner av saker i hennes huvud.
När en tjej bråkar med hennes kille;
Tänker hon väldigt djupt.
När en tjej kollar på dig med ögonen fulla av frågor;
Så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.
När en tjej svarar jag mår bra, efter några sekunder;
Mår hon inte alls bra.
När en tjej kollar på dig;
Undrar hon varför du ljuger.
När en tjej lägger sitt huvud på sin pojkvänns axel;
Så önskar hon att du är hennes förevigt.
När en tjej ringer dig varje dag;
Då söker hon din uppmärksamhet.
När en tjej smsar dig varje dag;
Vill hon att du svarar åtminstånde en gång.
När en tjej säger att hon saknar dig;
menar hon verkligen det
När en tjej säger att hon inte kan leva utan dig;
Då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.
När en tjej säger att hon verkligen älskar dig;
Så kan ingen i hela världen älska dig mer än hon.

Kommentarer
Postat av: ävelicious

visst e dom ;)

Var gärna med i min frågestund:D

2009-07-15 @ 23:54:00
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv; 200 kronor per design (:



Kram!

2009-07-16 @ 00:00:30
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: lindsy

Hej! jag gillar faktiskt din blogg :) du ar grym tjejen. och mitt liv jamfor med andra fjortisbloggare som kissie osv ar faktiskt intressant!

Jag ar i L.A NU och har bilder fran BEVERLY HILLS, LAGUNA BEACH, THE OC, NEWPORT BEACH, ETT LANGT INLAGG OM MODERATA UNGDOMSFORBUNDET, MICHAEL JACKSONS FORALDRARS HUS. JAG LEVER PA AVENYN OCH DRAR TILL STHLM SA FORT JAG KOMMER HEM!

NU HAR JAG ETT VIDEOINLAGG.

Forsta gangen videoblogg.



pussss

2009-07-16 @ 10:00:15
URL: http://lindamoloudi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0