Sjuk :(

Jag har blivit smittad av min syrra Anna igen!! Har skit ont i huvudet, halsen, har en extrem hosta på g, plus att jag är genomförkyld! Ska ju på semester med min familj nu på lördag, men hur ska det gå till om alla i familjen börjar bli sjuk?
Skulle egentligen dra till hamnen idag med Julia, men nejnej. Var tvungen att åka hem istället, mår ju inte bra så... Synd!
Ligger i min sköna säng och tänker ut vad jag ska göra resten av dagen, inte tänker jag ligga i sängen och sega mig iallafall! Hm? Kan ju börja med att rekommendera några bra filmer enligt mig kanske? Har ju inget annat för mig, så varför inte liksom =)

P.S i love you - Alltså igår var det första gången jag såg den, och det har redan blivit än av mina favoriter. Man skrattar medans man gråter, what? Skitbra iallafall ;D

The cell - Ja, den är en psykisk. I vissa tillfällen blir man liksom, jaha? Men samtidigt så är den klockren! Man blir helt inne i den filmen. Så den rekommenderar jag till er som inte har sett den!

Dagboken - Första gången jag såg den var hemma hos Evelina, har bara sett den 2 gånger. Men det är en superbra film! Man blir alldeles tårögd.

Baksmällan - Skönaste filmen, sitter och asgarvar från början till slut. De är helt körda med andra ord =)

En chihuahua i Beverly Hills - Så gullig film, lite sorglig sådär. Men den är riktigt bra!!

Nej, nu ska jag snart äta. Har inte ätit något sen 8 imorse, så det ska bli skönt att äntligen få i sig något! Om jag nu får det, har lite svårt att svälja. Men det ska nog gå! Puss


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Är "the cell" en skräckfilm?

Tack för filmtipsen :)

2009-07-27 @ 13:27:20
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

FIn blogg du har :) Såg också P.s. I love you nyligen för första gången & jag håller verkligen med dig, dock gråter jag inte oftast när jag kollar på filmer ;) Dagboken är The Notebook på engelska va? Har inte sett den än utan har den på datorn (har haft den där ett bra tag nu & inte orkar kolla på den än), men den är klart sevärd eller? Liknande med P.s. I love you har jag hört? :)

2009-07-28 @ 18:15:11
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0