Stan next!

Kom precis hem, ska ta något att äta. Sen börja göra mig iordning, idag blir det stan. Drar dit vid 5, och blir kvar där till senare ikväll. Ska på krök hos Samuel på söder, så får se när ikväll jag kommer hem! 
Imorgon ska jag på dop långt borta =) Måste gå upp vid 8, sen så måste jag åka härifrån vid 11 så jag är där i bra tid. Måste först ta bussen till gullmars, sen tunnelbanan till t-centralen, och till sist tåget till nånstans (?) Måste ta reda på till vart, haha sen måste jag gå från den stationen till kyrkan i en halvtimme -.- Inte för att jag har svårt för att gå ;D Men lite väl långt, haha svårt att komma och hämta mig eller.. Jaja, nu ska vi inte klaga. Nu måste jag sätta igång att laga mat, hörs nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0